Friday, August 12, 2011

TERCEGAT!

tercegat tengok v.klip lagu tema IMAM MUDA -HAMBAMU- nanti ibu download yer untuk Harith... hurrmmm MINAT SANGAT! x bergerak!

tak bergerak HOKEY!! hahahah...

Harith sangat kenal intro lagu nie..dia dengar je...muler la start berlari berkejaran depan TV... hohoh.


dari Harith kecik sampai skrg...kalo start je zikir & munajat kat oasis tu...mmg dia akan duduk je tgk..[sambil mulut kumat kamit..konon nak ikut la tu... :p]...

time Asmaul Husna je...dia akan berdiri... sambil tgn hayun... pastu dok bercakap bahase dia... hahahah. [rasenye dia ikot nyanyi same...tp ibu x phm la...heheheh]. biler kiter ikot nyanyi dgn tv tu...dia tgk je mulut kiter..pastu dia senyum...heheh dia suke kiter boleh ikot nyanyi skali... heheheh. Alahai anak ibu... sejuk mate ibu tengok gelagat kamu... [ibu dapat tgk camnie maghrib n isya' la... sbb balik keje...]


ATOK Harith memang suke bukak oasis bagi Harith tengok...atok cakap biar zikir & munajat sume tu masuk dalam hati dan naluri dia.... InsyaAllah la....


HARITH BERBAJU MELAYU!!!!!!!!!!!!

petang semalam 1st time [selepas Harith dah pandai berjalan nie] dia pakai baju Melayu.... anak ibu SANGAT HENSEM OK! :p


bedak comot...ibu suke bedak dia comot²..hahahah chomel!

ibu saje je pakai kan dia baju melayu nie... nampak anak ibu dah besar! :p


-END-

2 comments:

Huda said...

harith mmg encem mas :)
husna pun peminat fanatik zikr oasis ni. dia dh hafal sume zikr tu :) siap boleh zikr kat adik dia lg..hehehe.nnti harith dh pandai ckap mesti dia leh xikr sendiri. ko mesti terkejut punyala :) sbb aku 1st time dgr husna pandai zikr time tu dalam kete. aku baca hasbi rabbi..tibe2 dia sambung, jallallah...punyela terkejut aku...err..hehehe..hambamu Allah tu wajib tunggu :)

Mask-roll said...

yeke huda....moga Harith mcm Husna nanti... yelah..kite nak bacakan kat dia setiap mase xdpt kan..lagi² mcm aku..ptg baru jumpa anak....Alhamdulillah ade bantuan dari yang lain...mcm TV n so on... x semua siaran TV tu x baik...skrg byk choice yg baik² kan..terpulang pada kiter je... heheh

aku pon suke zikir tu...hasbi rabbi...jallalllah..hehe x sbr nak dgr harith berzikir plak.. :p