Friday, August 19, 2011

Makan Cili...PEDAS NYEEEE

Akhir² ni aku banyak makan cili ker?? hurmmmm

ada pepatah kata..siapa makan cili..dia terase pedas....


Cili memang pedas, lagi² untuk aku yang memang x tahan pedas....

tapi.....
.
.
.
.
.
.
.
cili yang aku cakap nie...xrase kat lidah... tapi...rase kat HATI.........[hati pon ade rase pedas??].

tapi.....
.
.
.
.
.
.
.
nak buat macam mane.... orang yang melemparkan kata² pedas memang x rase KEPEDASAN cili tu....tapi orang menerima kata² tu... amatlah pedih ulu hati sampai pangkal pankreas....


Tapi aku x boleh buat ape².... mulut korang bersebab...maybe dah hilang rase kasih sayang dengan aku....ye aku....orang yang selalu menyusahkan korang....


Tapi...ape²pon...aku terima seadanya semua cili² yang kowang sumbatkan ke mulut aku....sebab aku kene hargai pengorbanan kowang....jasa baik kowang....


ALLAH dengar rintihan hati aku....kejap² lagi..dapatlah aku balas jase kowang... [dapat balas jase je..pengorbanan x dapat...]


ape² pon..aku perhatikan kowang dari jauh...[jauh la sangat...] dan aku doakan yang terbaik untuk kowang....x kesahla kowang benci aku ke x...sebab aku SAYANG KOWANG!

KOWANG TENGAH LOMPAT
[kredit to Google]


psssttt....kawan² bace entry kali nie sedih x? mesti x kan... tapi kenape aku menangis... huhuhuh

[only GOD & kowang KNOWS.....]

-END-

3 comments:

Huda said...

sabarla mas, ada hikmah di sebalik sume tu..

Irawana Ibrahim said...

napa ni puan mas...? huhu..jgn sedih² k...jap lg kita hilangkan kesedihan kt JUSCO!! hahahaha

Mask-roll said...

huda: btl huda...mmg ade hikmah... aku x mrh ape pon... biaselah..hdp kan... cume meluahkan rase kat dear diary nie je...


kak ira: muahahah...yer² jap lagi berjima k?? :p