Friday, September 18, 2009

Happy Eid Mubarak to all my fwens...

Salam lebaran kawan2 sume...ni maybe my last post before this coming soon raya...
xde ape yg aku nk citer sgt..cume mlm td aku n hubby operasi kan umah kami...ubah skit arrangment furniture baru n lame supaya nmpk luas skit...and its works! [umah yg chomel nmpk cam besar skit dr sebelumnya]. lepas tu aku tukar cadar...[smlm basuh cdr baru n mlm td aku dah sarung balik]. kemaskan bilik tetamu...susun2 sume atas almari [mcm toto..bantal sume]. pastu pasang langsir bilik tamu tu...memang sejak pindah abg mls nk pasang rel dia..langsir nye dah berkurun aku jahit... nak raye ni barulah ade kesedaran skit hubby aku.

My home sweet home
bantal warna warni yg aku beli kat JJ..aku letak kat sofa lame abg..warna coklat tu sofa br aku..L shape..tp kaki L nye aku simpan bwh tga ..biler org dtg ramai n x ckp kursi br aku kuarkan.

Bahagian dapur plak..even dah kemas [susun sume dlm kitchen kabinet chomel aku] tp hubby selongkar balik..dia ckp aku slh susun...ruang jd sempit... [sememangnye rumah chomel ni dapur dia kecik jer]. so aku g keje td mmg dapur bersepah la..balik kang leh la kemas x pon mlm ni...

mlm ni gak nk suh abg pasang lampu raya..[aku beli kat tesco jer..RM8.90..muahaha] dgn basuh kipas skali..abg dah jnj nk buat pon... tandas atas n bwh abg dah basuh... thanks sgt la tlg B.. alhamdulillah hubby aku memahami..dua2 bekerjaya kan...aku dgn rutin2 tetap lg... kemas umah sume...persiapan raye sume aku uruskan..hubby tgl nk byr jer..heheheh [well..hubby xde mase sgt]..so ni jer la yg hubby leh tlg..aku pon x mintak lebih..ni pon dah cukup meringankan aku...

So di kesempatan ini...aku nak ucapkan selamat hari raya...maaf zahir batin andai ade salah silap aku...sure ade kan..aku bukan ma'sum..


pada kawan2 yg rapat...x rapat..yg agak2 renggang ker...jemput2 la dtg umah k?? aku x sure buat open house or not...dtg jer..pas raye ke 3 or ke 4 tu sure aku ade umah dah...

JEMPUT YER SUME!

No comments: