Monday, September 14, 2009

Buke Puasa @ Rimba Klasik Bangi...

Nak share skit pasal aktiviti aku wiken lepas!! aku & da NYET g buker pose @ Rimba Klasik Bangi!! wah...best2...RM23/pax.. [kami melantak sepuas hati selagi x rase rm23 tu berbaloi...muahahh ~ boyak asistant aku merangkap akauntan pd mlm tu..muahaha]

tgk jela lauk2 yg ade atas meja tu...ni pinggan2 yg dah bertindih ni!...hohoho

wah..best2.... setahun skali mkn mcm nie dgn member2...seronok giler!! [walaupon setahun berpuluh kali lepak dgn org2 yg same...wakakakak, tp ni buker puasa doh..lain...hehehe]

menu kat sane pon not bad...yg bad nye..kami smp lewat!!! sampai2 kat sane jer..org dah amik lauk...aarrrggghhhh!! tension! ape lg..aku yg gelabah ayam...trus serbu ke tempat lauk tu.... [xyah rebut meja..sbb dah buking siap2 ari kamis tu]

aku niza n boyak kuar dr kul 4 lg...hohoho [sbb niza nk cari baju tuk ayah dia n aku plak try survey baju tuk hubby, kami pergi area bangi je...warta & complex PKNS]. kami terleka sampai terlewat nk g sane kat Rimba awal skit...[x aspect pon orang lain amik lauk awal2 kan...sabar je lah!] tp xpe...dah buking n byr deposit..kalo x...jgn harap la!

Aku bangga sbb event aku nie berjaya! wakakakak... menggunaka aplication event dlm FB [menggunakan sepenuhnye..muahah]...muahahah aku create n invite org sume...& assign boyak as admin jgk to support me..muahahha [credit to boyak...edit gmbr ni sume dia..sbb dia sowang jer bwk kamera..aku luper giler!! muahaha]

sape yg hadir??

antara tetamu VIP yg dijemput! [VIP ke?? muahahah]

1. Aku [Mastura Md Jais] = event manager
2. Fiza @ Temah..muahahha [Siti Nor Hafiza]h Mohamad = event assistant
3. Niza @ Odah @ momonyet heheheh [Nur Haniza Bakri] = VIP mewakili Nyet Melaka
4. Athyra @ Athynyet [athy..aku luper nama bapak ko..muahahha] = VIP mewakili Nyet Johor & Pahang
5. Erda [same la..aku lupe nama penuh ko gak..wakakak panggg!] = VIP mewakili Nyet Sabah bah... ~~mengapa bah kau berubah mengapa bah~~...heheheh
6. Mie @ Jenab :p [Najmi Meor Zahari] = VIP mewakili Nyet Perak..nyet baru nk berkenal2 kenalan...
7. Sarah [Siti Sarah Waharp] tul x eja nama ayah ko?? huhuhu = VIP mewakili Nyet Sg Buloh.
8. Nur Fatini...[akak x pernah amik tau nama ayah ko sape...wakakakka DUSH!!!] = VIP mewakili Nyet Puchong... ko kan dah pindah...muahahah


aku yang terpinggir...muahahah

lepas tu aktivit kami...TGK WYG!!! kat Alamanda...pastu boyak beli beg yg dia dah usha bertahun2 tu...[boyak beli warna yg aku pilih...muahahah aku kan..biaselah..nice taste..wakakak] muahahah [idea aku nie..bagus2 bulan ramadhan nie kan...wakakak panggg!]. Niza dah awal2 belikan tiket...thanks to niza...x menghamapkan aku...tp mie x ikut..sbb dia dah tgk citer nie....

kitowang tgk citer ni la

mmg nk muntah aku tgk citer nie...rase nk kuar sume mknn dlm perut haku! JIJIKSSS!!!!
lepas tu ade la org menyuarakan pendapat nk g DOWNTOWN! muahahh sume nak tau kat mane..[aku sorang jer tau kat mane donwtown bndr tun razak nie?? what the kuno kowang.......!! muahah]

tp yg malang nye aku x jmp kedai yg aku beli baju keje 3 helai seratus tu.., baju kurung tu...sorry niza! aku menghampakan ko...crowded gler mlm tu.... smp aku pon x ingat dah kat mane...nmpk cam same jer...tp jgn risau my dear....kat metro point pon ade 3 helai seratus tu...nnt ko g la dgn memeber ko ek....[kalo nk g dgn aku pon anytime g tau jer aku..huhuhuhu...]

aku keluar kul 330 ptg...sampai 330 pg br smp umah.... biaselah...hubby cukup memahami...heheeh [hubby keje balik kul 11 mlm..sbb tu hubby x kisah... ala...setahun sekali jer..kan abg?? hehhehe]. Sebelum smp umah..aku, fiza, sarah n tinie g mkn @ sahur kat kedai mamak area umah aku...not bad gak...sedap...pandai tinie pilih kedai mamak [ko nie..sume mamak ko knl ek...taste ko mamak ek?? muahahahah]

Balik umah jer..aku borak2 dgn hubby smp kul 5..sambil tgk dvd citer jackie chan..[hape tajuk dia pon aku luper]. pas jer sahur trus tdo balik..laki bini bakul kul 2...wakakakak

pastu kami bergotong royong kemas umah sume [ni dah hari ahad nie]...hubby mop lantai, sapu sawang sume..aku uruskan kain..basuh kain..lipat kain sume..pastu kemas n tukar pinggan mangkuk [pakai yg baru plak..boring pakai yg lame...melambak lg rupanya set hadiah kawen aku...huhuhuh]

pastu kami buker kat Saujana Impian Golf Club RM35/pax. [gi dgn member hubby...2 cuoples] best gak weh kat sni...thn dpn la plak ye nyet?? heheheh.. pas je buker n solat kat sane sume..trus g kedai perabot Alantino.. [aku x sure nk amik yg mane...harini aku nk usha kat cavnezi dl..then bru decide..sume cantik2 n moden kontemporari..] ~i like...

No comments: