Wednesday, September 9, 2009

Happy Birthday UMI

Harini 09.09.'09 is my beloved UMI's birthday!....yang ke?? 56

"Selamat hari jadi umi...semoga panjang umor..murah rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik"


ika kol aku mlm td...

ika : kak...aku nk buat harijadi umi mlm nie... ko dtg ek...

aku : ERKKKK!!!! aku ngantuk giler!!! mlm td tdo kul 2...sahur kul 5...3 jam je aku tdo sbb teman abg repair kete..

ika : ala...ko ni kak....jap la...kan thn ni spesel tarikh dia... 09.09.09.

aku : insyaAllah la..aku x jnji... nape ko x buat ahad jer...org x keje sume...

ika : ala kak...aku dah beli kek!

aku : yelah....! sengal la ko nie!
.
.
.
aku bkn xnak sambut harijadi umi...tp xkan nk buat time keje kan...[infact umi pon x kesah...dia paham anak2 dia keje and have their own life...]. tp ika tu la...[sbb dia rase bersalah..sbb baru2 nie dia melawan ckp mak aku! muahahah]

Umi meniup lilin yang aku dah tiup sikit...wakakakak

abg hazri siap beli hadiah tuk umi...aku???

mlm td sambut kul 12...aku yg hampir terlelap menuggu uda amik aku n hubby [sbb dua2 mls nk drive]....~nasib umah kitowang dkt2...
aku x beli ape2 lg tuk umi...sbb aku ingat nk celeb wiken nie....so tgu wiken la baru aku g beli dgn hubby....

aku xtau nk beli ape...ade cadangan x??? [aku budget dlm 100] ~kedekut tul!

2 comments:

Unknown said...

aku ade idea..
-handbag or wallet
-sepasang jubah lawa or baju kurung
-oven ke
-tudung munawarah dlm rm80 rasenye

ok tq.

Mask-roll said...

handbag n wallet dia br beli...
jubah pon same sbb nak pakai raya...
oven aku dah mmg kat dia pon...aku bg...

tdg tu ok...hurm...tq2. cadangan yg bernas