Thursday, September 17, 2009

Buke @ Kenny pulak...

Ni citer selase lepas...[tercicir citer nie sbb post meroyan aku!].

dlm kul 4..najmi @ Jenab ym aku..ajak g buker same... dia buking kan sume... tp dia nk mkn kenny rogers...[erm..nape kenny?? cam ngidam je minah nie?? bersungguh2 plak tu ajak aku].

kat alamanda xleh cal tuk reserv lg..kene walk in..tp kat mines stil available..so kami pg mines la..hehehe

aku ajak boyak n niza...tp dowang refuse nk join...[xpe kowang ..xpe...harini hari kowang.. esok... esok.. hari raya!! muahahah]. aku ajak tinie n sarah gak...and dowang mmg x menghampakan aku...heheheh.

lepas je sofa aku sampai..aku trus siap2....[awal2 lg suh dak sarah amik aku kat umah...sng 1 kete] kebetulan anak buah aku ade..aku bawak la si laila sekali..

gambar2 kami diambil dgn hp baru sarah...[belagak la tu! wakakak panggg!]

lepas je buker sume..kami berlegar kat mines tu....wah..mines dah berubah..dah panjang n besar..pnt aku berjalan.. [lama dah aku x g mines..dl mase blaja..tula port paling strategik and affordable...muahahah]. lepas tu..aku ajak sarah n tinie g JJ... najmi @ Jenab x ikut..sbb dia ckp dah muak g situ..wakak.. aku nk beli bantal hiasan..nk letak kat sofa...[sofa lame hubby yg dah buruk tu..hehhe]. Tinie plak beli sling bag dia... nk raya gak ko ek..huhuhuh

lebih kurang camnilah bantal yg aku beli.. cume dia xde bulu camnie..kain cotton tebal tu..ala kat JJ tu..sume spesen jer design dia..huhuh

aku beli warna-warni skit...[konon2 tiru eric..dia ckp bantal warna warni leh naikkan suasana ceria..hurm...mmg nmpk comel pon biler aku dah hias tu..heheh suke2..home sweet home!].
hubby balik jer tgk umah dia dah berubah...[konon2 transformasi dr eric]..bkn umah jer berubah...bonus hubby bg kat aku pon dah berubah jumlah yg tgl..[sorilah abg..raye kan..muahahah]

mase tinie beratur nk bayar..tetibe along aku kol [mak laila]. dia dah ade dpn umah dgn umi aku sume..uda bgtau dia aku beli sofa..[erk..kecoh betul la..cpt jer berita smp..cam la aku beli sofa english klasik ke..apeke..panggg!]

lepas nie dah xde beli ape2 lg dah...[insyaAllah la..aku berazam nie! muahaha].

-END-

No comments: