Thursday, August 27, 2009

Jadi bihun aku!...Babai adik...

jd jugak bihun sup aku...hohohoh
akhirnya jd bihun aku....
smlm balik jer trus ajak adik g pasar ramadhan..ingat nk cari puding caramel..last2 mls nk jln jauh..aku beli murtabak jer...

pastu air plak adik nk cendol..and aku plak nk air laici kang...hubby aku x bli ape...[sbb hubby suke air panas n suam jer..dia x minum air ais2 sgt...~no wonder la dia kurus...]

pastu mlm td anta my sis in law balik...[sian adik boring dtg kali ni..nak wat camne..aku keje..n terhad plak aktiviti..ramadhan kan...]. adik boring dok umah sorang time me n hubby g keje...[xkan nk cuti plak sambut ko kan?? wakakak]

adik naik kat stesen komuter kajang

adik balik naik train..sbb hubby x percaya nak bg dia naik flight or bas [furthermore..stesen keretapi kota bharu tu balakng umah kg jer...adik just jln kaki leh smp umah..xsmp 10 min.]

beberapa kali hubby pesan kat adik suh jage2 tepon dia sume...[hubby tkt giler tepon adik ken curik or adik kene raba....muahahah sabar jela...~hubby syg giler adik dia...]

hubby pesan kat adik...

Hubby : "adik...henpong tu letok dale pokek belake..jange main msg jah...tkt tertido..ore ambik henpong adik tu!..." [ckp sleng kelantan pekat dia tuh! ~namapon org kelantan...xkan nk ckp neg9 plak..muahaah]

Adik : "yer...."

Hubby : "kalu ado ore jate dok sebeloh..mace ngurak jah...pekik kuak2 biar dio malu...xpon pindoh tmpt laing..kalo dia ikut jugok..pekik lalu...jange takuk2 nok pekik..deh!" [huh~~ penat aku nk tiru sleng abg sampai tersimpul2 lidah cam anak muniandy...muahahah...ntah betul ntah x ni..wakakak]

Adik : "okey..."

Hubby : "kirim sale ke mama nati...maybe 1 rayo ni along x kelik...tp lepah smgu ko..along cubo kelik deh!... " [time ni hubby dah sayu....sian hubby...xdpt cuti lame thn nie...coz tkr keje n baru jer kompem, aku yg berlagak macho tgk jer...~padahal dlm hati sian laki aku..xdpt balik raya..tp best jgk...raya belah aku..hohohoh ]

Adik : "okey..." [cam bisu jer adik ipar aku nie..abg dia punyalah membebel..dia jwb tu jer?? muahahah]

selalu gadoh dowang ni..[biaselah adik n abg..gadoh main2]

pastu bile train smp...adik slm n cium tgn n pp aku n hubby [tp dgn abg dia siap peluk lg...cam jejak kasih plak...~se macho2 hubby...kalo bab family dia n aku...dia mmg cpt cair...hohohoh].

-END-

No comments: