Monday, February 28, 2011

Selamat Hari Jadi SAYE!!!

Terima kasih kepada kwn2 & sedare mare yg wish my besday pada thn nie...x kire la kat fb ker..kat henpon ker...

diam x diam dah berape ek umor thn nie? hahaha. spesel sket angka thn ni...27/2/2011 ni saya 27 thn...huhuhuh.

ckp pasal spesel..mmg thn ni agak spesel untuk aku & family... dengan rezeki yg dilimpahi Allah.. dan angka2 yg cantik..[ade kene mengene x?? hahah ade jgk!! ;p]. thn ni genap umor hasben 31 thn...Harith 1 thn...and our marriage 3 thn.... 31, 1, 3..heheh cantik x??? canntiiikkkkk! ;p

thn ni sambutan besday aku agak meriah... meriah ke?? heheh meriah la jgk.... besday aku thn ni jatuh pada hari ahad... start kul 12 mlm... hasben wish for my besday dlm kete... [mase tu otw dr rmh kwn dia ke rmh kami]...heheh giler lomantik my hasben...

lepastu....se awal jam 9 pg...kakak aku [uda] dtg rumah...siap suh aku bkk pintu dl...sbb dia nak bawak kek yg dah di pasang lilin masuk umah... tinggal nak tiup jer... uda dtg dgn anak2 dia & abg long [anak along]... siap ade present lg...[bwk present kat opis...letak kat opis]. Breakfast makan kek la sabtu lepas! hehehe

kul 3 ptg plak...ayah beli kek jgk... makan dengan along & anak2 dia... TQ AYAH! ADIK SAYANG AYAH!!! ;p

tp yg kelakar nye.... kek ayah dengan kek uda same!!! yg beza just uda amik small size... ayah beli yg medium size..kalo x caye..tgk gambar kat bwh ni!!!

kek pukul 9 pg... surprise dari uda...
[tapi base on candle yg ade atas kek ni...thn ni umor aku bru 17 thn!!! hhahaha]

kek pukul 3 ptg...surprise dari ayah!
[ika saje je genap kan gak candle ni ke angka 27! hahah sengal!]

same x dua2 kek ni??? same kan??? just beza size dia jer....heheeh


haaaaaaaaaaaaaa....yg paling best skali... kek yg ke3 adalah dari my very bestfriend!!! MUNYIT!!!!

Birthday girl dengan kek nya...;p

candle yg menunjukkan age!! hahah sengal! pangggg!!
xbleh blah kowang tulis kat atas tu... ''happy birthday ibu!!"
kowang mmg nak kene lempang!!

dowang ajak ramai2 mkn kat REDWOK bangi!! disebabkan hubby kate dia x suke sgt mkn steamboat dia...so hubby x ikut...maka si encem pon tinggal la kan...hahahah. [aku membujang lagi....smp rmh kul 12...mcm esok x keje je kan?? hahaha]

dan agak kebetulan...sume kek yang aku dapat semalam adalah brand KING's Confectionary!!! -wat a coincidence!-

terima kasih sgt kat kowang NYET2 ku syg!! AKU SAYANG KOWANG SUME!!!

hadiah dari boyak! siap ade tag prize tag roti lagi!!
[nak menandakan DOB aku kan?? hahahah tp x bleh blah prize dia?? Rm 2.30 je aku?? giler murah!! wakakak panggg!!!]

Boyak syg..xpe...ko simbah aku dengan air mineral kan?? xper... setakat air mineral.. ko tgu la turn ko....tgk air ape aku bg...hahahahah [masenye akan tiber boyakkkk...hahah]

me yang anggun, erda yang cun, tinie yang cute, wani chomel, boyak yang cute + chomel [puji lebih ade makne], athy yang jelita + anggun + ayu [ni lagi giler banyak puji..paham2 r athy..hahah] time ni Sarah sweet & spicy yg amik gambar..so gambar ko xde...niza yang ayu & manja plak x sampai lg..so gambar ko pon xde gak..hehe sowi ye?

ape2 pon thanks again kat kowang sume!!!! aku sgt syg kowang!!!

[END]

No comments: