Monday, February 7, 2011

Harith posing berdiri!


for 1st time ever..ni la pic harith berdiri with nothing to support him...

dah katam kat kerusi tu..tp mata aku x pts2 tgk movement dia..mmg dia mcm nk jln laju je.. tp x stabil lg.. aku tkt terlentang je..sbb tu la heret bantal kehulur kehilir around him.. kalo pakai moonwalk dia or walker..mmg dia sibuk nk jln..

tersengih dia tgk ibu nk amik gmbr dia.. geram!

yg buat aku n asben risau bkn ape... he has no fear at all!! sesuke dia je biler dia ras enak lepaskan badan dia.. adoyai! tkt btul ibu!

-END-

4 comments:

Huda said...

itu mmg biasa mas..budak x reti serik :) husna dlu pun gitu, aku ngn ali sikit2 letak bantal kecik supaya dia x sakit klu jatuh :)

Mask-roll said...

2 r...tp ade yg jenis tkt..aku ade 14 anak buah... mmg spend time byk dgn dowang mase kecik2..ade yg brani..ade yg tkt..yg tkt sng nk jage..yg brani..adoyai..xtau nk ckp r... harith ni yg brani plak tu... fenin kpaler...berlari berkejaran aku n ayah dia..

adlin linda said...

xpe itu..baru harith sorang. jgn terlepas pandang udahlah..(terbayang2 mas terkejar2 ngan bantal2 dia tuk 'selamatkan' hero nyer...hehehe)

Mask-roll said...

hahaha...adoi kak..kdg2 x smpt nk kejar... [ohm2 je la speed mas kan? ;p]...tp nasib x terlentang...;p