Friday, February 18, 2011

Kenangan Silam!

pg td dgr kat hotfm [actually dr semalam dowang dok nyanyi2 lagu KRU ] lagu2 KRU & 3 org adik bradik tu dtg kat hotfm pg td...huhuh

dowang bukak topik pasal kenangan anda dengan KRU...huhuh
[tetiber! teringat kenangan silam!!!]

mase sek. rendah dl!! aku and best friend aku.. aimi suhaili saleh [wah nama penuh! skrg aimi dah jd dcktor!] mmg fanatik giler dgn grup ni! sume album dowang kami beli! mintak duit kat parents..beli kaset [time tu kaset ok? ;p]

yg plg dahsyat tu...kami pakai walkman dlm kelas!! [cikgu membebel kat dpn, kami konon2 pndg n paham...hahah... tp cikgu percaya kami phm..sbb kami bdk pandai ok?? belagak sket! ;p]. sowang pon xtau kami pakai walkman..sbb kami masukkan dlm baju...walkman tu letak dlm poket seluar tracksuit kami...huhuh xdelah psg kuat2 kan...dgr gakla cikgu ckp ape..hahahah. RINDU PLAK KAT KO DR. AIMI!!


aku order baju ni ok! warna hitam...borang keahlian dia ade dlm album dia..so aku anta n pesan sekali t-shirt die.

yang bestnye..ayah aku layankan aje ape yg aku nak pasal KRU ni..siap buat buku koleksi gambar2 KRU lg...hahah. pantang la gambar dak 3 ekor tu masuk paper or magazine...sure aku gunting..n lekat kat buku..hhahah buku dia plak yg kulit tebal tu... ngeeeeeeeeeeee...

n yg paling best biler ptg2 aku main rollerblade dgn adik aku ika...pakai 1 suit baju KRU...dgn key dia sume..sampai la ke seluar! hahahah!! [lg sekali walkman dlm poket seluar k?? but this time nothing to be hide from...] bestnye zaman kanak2 ku... ayah layankan aje..belikan aje tuk 2 org anak dia ni...roller blade sowang sepasang RM200-300 ok?? ayah jenis yg pentingkang kualiti..biarlah mhl pon..asalkan anak dia leh pakai lame & dia x kene beli 2 kali...hahah LOVE AYAH SO MUCH!!


ada plak gambar rollerblade hitam ni..seriras rollerblade kami..just clip dia je lain..kami punya klip dia warna kelabu.

banyak lagi memori aku dgn KRU...hahah [cam la dowang knl kan?] g konsert dowang dekat dataran merdeka...g naik bas..balik ayah amik, tgu kat pudu...[time nie sowi ayah... kami lmbt..sbb konon nak amik gmbr dgn KRU...tp xdpt..huhu manusia ramai!]

-END-

No comments: