Monday, February 14, 2011

Hari kekasih....

huhuhu.... harini aku nak ceciter pasal hari kekasih... ngah3...

mlm td kuar mkn luar dgn hubby...g manjaku kajang jap..nak beli barang2 n baju2 dak encem skit... tetiber tgk ramai org mcm nak tahan2 kete sambil pgg bunga...

Me: nape nie bang?? [pelik..slalu mcm ni time konvo jer...ni kat town kajang nie...ne ade unibesiti..xkan konvo mlm2??]
Hubby: valentine la B...
Me: Oh!! so abg nak belanje mkn luar ni sempena valentine la ek??
Hubby: xde maknenye!
Me: hahahahah

aku suke valentine day thn nie...xde iklan2 & promosi besar2an kat TV... x silap aku..mmg xde langsung iklan valentine!!! heheheh. SUKE SGT!!! BARULAH AKU RASE BAHAWA AGAMA RASMI NEGARA KITER IALAH ISLAM!!!

aku cube cari info...
a friend of my yg keje di JAKIM ade ckp...dowang ade send proposal dekat GOVERNMENT dl.. pasal valentine day nie... dlm usul dowang tu "dowang nak haramkan valentine day!" <---- slh satu menyumbang kepada pembuangan bayi....[bile calculate balik tarikh bayi yg byk kene buang shows that after 9 month from valentine day!].........so maybe gomen arahkan sume stesen tv supaya no more velentine day punya iklan... and its success!!!

aku sokong mereka!

sume dah tau kot ape makna sebenar hari kekasih ni! dia mati sbb berperang dgn Islam! kiter plak nak sambut kematian dia! biarlah dia mampos pon! sape2 yang sambut hari valentine ni...kire nye sokong kafir la..pengkhianat Islam la tu...[aku xblh trime kalo ade lg umat Islam yg sambut valentine dgn alasan xtau kenape xleh sambut!]...skrg sume dah ade...info hjg jari jer...xde pc..dari hp leh cari info kat tenet..kan?? jgn banyak alasan!

Aku Benci Valentine Day!

-END-

2 comments:

adlin linda said...

sokong sgt2!! bkn sokong valentine day..sokong kenyataan mas pasal pengharaman valentine day ni..hampeh je..harap2 umat Islam sume celik mata besar2 dan hati, jauhkan perkara x berfaedah..

Mask-roll said...

btl kak! dah ade fatwa thn lps..valentine haram ok! so umat Islam..harap celik mata sket!