Wednesday, May 7, 2008

TERMINATOR: SARAH CONNOR CHRONICLES


hai..lama dah x update blog...xde citer ape2..cume now aku tgh n masih pening dgn VB aku....wakakkaaka

sambil2 pening n bengang...aku donlod2 movie gak.........wakakakaka. aku dah hbs tgk citer ni...wakakkak. slalu sgt tinggal axn..kata dah keje...wakakka keje la sgt....heheh

ape ek? ohhhh..........

AKU DAH DPT KEJE KAT AIG...

ALHAMDULILLAH...yang YTL xtau la...xpdt kot....even belum 2 mgu tp x dpt aku rase.... company besar...ssh skit...sapelah aku di matanya........heheheh. so hbs je pektikel jumaat..aku trs keje isnin nye...hurm...........cam dah diatur hdpku....hehehheh. oklah...bubbye....

2 comments:

Unknown said...

ekekekeke...ko nk suh aku komen eh, firstly la aku nk ucap tahniah ko dh dpt keje...hehe..secondly x lama lg ko nk kawin, so tahniah akn dtgla, hehe...pe lg eh, sejak bile ko pandai ber blog2 nih?

Mask-roll said...

sengal la dak june ni..aku suh komen kat topic cinta tu..dia komen kat lain plak?? tembak ko kang!! blog ni dah lama la sayang.....dah setahun lebih dah..ko la x ambik tau perkembangan aku...wakakkaka