Thursday, July 14, 2011

ARE U READY???

minggu ni banyak ilmu yg bertambah di dada aku... as preparation untuk mende kat bwh ni....



hubby kene g o.station start esok..tp disebabkan exam nie.... aku mintak dia xyah g...sbb nk mtk tlg anta & amik aku...also jage harith..hehehe. so sabtu ni harith dok dgn ayah ok? ibu exam smp ptg... :p

kenape stil lg cari keje lain? kenape xnak keje sini?

1. try to seek for a better future for my family..x salah kan?
2. xnak jem!!!!! PETALING JAYA is the worst traffic in MALAYSIA!
3. sebab dia dah panggil tuk exam.. g je la... + kene la usaha..netau rezeki ALLAH unutk My dearest Harith & family..

DOAKAN KEJAYAAN AKU YE KAWAN2.... AMIN...

sesungguhnya aku menerima dengan redha segala ketentuan dariMU

-END

2 comments:

adlin linda said...

wah Mas! congratulations (walaupun baru nk gi exam..hehehe). yang penting mencuba mas. sebab kat sini, mas masih lagi sambilan. teruk betul lah dorang ni..pada akak mas dah buat yang terbaik..memerhatikan mas, nampak seperti mas dah lama bekerja, dan selesa dengan semua peserta. maknanya dah memahami cara kerja di sini. apa pun akak doakan mas berjaya, sama ada dapat yang di sana or ditetapkan di mkm ni...amin...

Mask-roll said...

tq kak... kata2 akak sungguh menaikkan semangat mas! :p

tapi..baru exam la kak...heheh ramai giler manusia yg terkandas..hahha. ape2pon mas mencube... :p