Friday, October 2, 2009

Open opis...

Semalam opis aku buat open house...so jd nye open opis la... the ceremony were held at MKM Jln Selangor..kat bangunan baru kami...x buat kat Jln Templer nie...[bkn jauh pon...x smp 5 min dr MKM jln templer]... so sambil bekerja kami beraya...hohoh. buat kat sane sambil rasmikan bangunan baru tu jugak...bapak dafi x dtg pon...yg dtg KSU jer....wakil dia lah tu..sure menteri bz giler raye2 ni...byk dpt jemputan formal mcm nie...

the crowd..erk..nape jamuan raya dgn student sume??tuk staf je xleh???
sampai..

aku sampai sane dlm kul 9 pg....bapak awal! [biaselah..dowang bkn buat open house jer...ade perasmina la..apela..]. sambil tgu majlis..adegak la a lil intertainment from our diploma student...dowang menari la..tarian zapin, dondang sume hohohoh xdelah boring sgt...n yg best...borak2 la..heheheh kompang pon ade?? erkk...dah mcm kenduri kawen muahahah...adelah sekali tu...cine apek yg MKM amik tu..pasang lagu kawen??? tetibe jer... "selamat pengantin baru...selamat berbahgia" [gilo ko??!!!]

posing skit..ni namanye posing open house..muahaha mlt ade mknn..wakakak

Kiter berdua je ke kak?? dua MC...sorang cuti bersalin..sorang cuti belajar..k.cdah MIA..en faiz lenyap..hohohoh

Menu...

aku menantikan menu yg best2...tp hampanya rase...nama je jamuan raya @ open opis! tp aku x jumpa pon ketupat or lemang...rendang pon xde...aik??? ape nie?? where are the raya food goes??..aku mkn ape?? roti jala...nasi grg cine dgn chicken wing... [ni leh dpt kat kedai hari2..]

ape yg kami buat??
biaselah..bergambar...it's time for picture!! hehehe adelah aku upload skit2 gmbr yg aku ade...here they are..

fazil @ mamat bunga...

along...ni lah guru tari tidak berbayar kami [sumbangan long...sumbangan...] hohoho

bergambar dgn ex unit aku...tuk kenangan raya 2009
[mane pegi jantan2?? nape bos sowang jer???]


lepas tu harini..unit perkhidmatan domestik @ UPD buat open house gak...ha...ni best! elok buat cam upd..ade dadih...ade rendang...wah best2...n mcm2 la makanan lg yg ade..yg aku x sempat nak rase...sebab bergegas pg ke Putrajaya plak [open house umah en mazlan].. blh plak aku pg time keje kan..hohhoh....xpe..bos..sbb top2 management yg lain pon pg gak..muahahah. yelah..jumaat kan..rehat smp kul 245..so adelah mase...

mgu ni byk tuk slot open house..even umah umi sndr..huhuhu. tgk la..sempat aku g..xsempat aku tdo jer kat umah..muahahah

-END-


No comments: