Monday, November 10, 2008

mY W33k3nD act!v!ty


its a bored weekend....because my husband get cold..huhuh..pity him.... shian abg demam...(actually pity me coz i have to wake up at night..kene amik air la...ubat la..< hish!!! x baik mastura ni..merungut...hilang pahala.) so i don't know what to do...then...edit gambar la... since i've got all my wedding pic @ kelantan now...ape lg...pegi kedai gmbr..print 100 of my weding pic @ kelantan and susun dlm album... biaselah kan...baru2 kawen..sukelah tgk gmbr weding sndr...heheheh setahun dua nnt...xtau la..

before that..on saturday aku bujang!...hehehe so one of my fren "najmi" remebered that i told her "i'm single on saturday"..then send a message and tell me that she wanna come to my my home...unfortunately...my husband x keje...dia demam...so..hang out for a while dgn najmi...round2 kat metro point je and have a simple dinner together...lama dah x jumpa ko...mgu ni do come to my home k?? aku masakkan ko mi sup ke..mihun sup ke...k?? heheh. kali ni dtg tau!...ko nk tgk gmbr kan?? leh la tgk skali...lepaking kat umah aku lama skit...sure hubby aku got a very busy weekend again..n b4 that, i have to accompany my mom to balik kg, visit nenek cause she fell after accidentally step on kitty...nasib x mati...nenek dah la ge**k...huhuhu. kaki nenek bengkak...shian my fatty granny...but it is slowly recover...nenek can walk as usual now, only a bit slow...slower than me..hehehe

x sabar tgu my niece and nephew come for eid adha celebration...windu sgt kat eiya...
then nnt kite leh g jln2..n shopping2...heheh (nak bwk g mane ek?? me myself pon lama dah x kluar....)

-END-

No comments: