Friday, November 14, 2008

Dengue Fever...

today story is about my hubby....kene demam denggi..in english, dengue fever...heheh. i never see my husband got fever before..all this while..he's an active person and can be considered as workaholic..mana aku x ckp camtu.... ade je peluang make money..he will never let it go.... mesti dia akan search time and zzzuppp!! run kluar rumah.... n dia selalu working all day...dr pg...smp mlm...

suddenly tgk keadaan abg mcm tu...sedih plak... bdn makin kurus (even mmg dah kurus dah pon)...tp ni lg kurus sgt...like early of our relationship...hurm..

doc kata today platlet hubby dah naik....alhamdulillah.. tkt sgt...hubby x kasi aku cuti..n his mother in law (merangkap mak kandung aku..heheh) willing to look after him... nasib ade my luvly mom..if not...i have to apply for leave...


what makes me weird is... ade pihak hospital datang sembur kat area taman aku tu... tp x smp ke jln rumah aku...nape ek??? is it only when have a case from my terrace area then only they'll come?? giler ke ape?? lokks like i have to make a report... dowang ni..wat keje ke x??? sian my man...be the victim!...

doc and staff of the KPJ have told me that my 'taman' is a blacklisted area.... huh! sape lah aedes producer ni?? aku bakar umah dia kang!! [dan2...syg hubby nye pasal..smp nk bkr umah org...hehehe, baru kawen kan...mmg la..wakakak]...

then..1 of my adopted sister pon hubby dia kene denggi gak... same2 la kite tdo hospital ye reen... tp aku dah nak hbs dah sengsara...heheheh

so..for those yg bace post aku this time...please la...detect all dengue sources and hapuskan....ok??sebelum terkena...like my hubby...

-END-

No comments: