Tuesday, June 7, 2011

Harith = 1 Year!!!

Harith 1 Tahun...

selamat hari jadi... selamat hari jadi... selamat hari jadi Harith..slamat hari jadi...

anak ibu dah setawun!!!! (4 Jun 2011)...same hari jadi dgn agong... huhuh anak agong....

alhamdulillah Harith membesar dengan sehat dan ceria....

he can walk when he was 11 and half month old... agak cpt la kalo dlm family aku nie... but....harith lambat ckp!!! smp skrg....susu pon x sebut!!! kalo dia nak susu dia mintak dengan nada "ehh... ehhh" sambil kuarkan sore jantan dia kan...hahahah


dah xnak main menan sgt...dia suke explore bende lain... for example album gambar..dia akan selak2..tgk2 gambar n gelak2...hahahah. pastu dia sgt suke main air!! marah kalo angkat dia dari bilik air..selagi dia x puas..nnt dia nangis guling2...hohohoh sbr je la ibu... pastu harith sgt suke tgk BOBOI BOY!.... xpayah cerita dia..iklan pon jd... hahahah. kalo citer dia kuar hari ahad tu..dia tercegat je dpn tv...smp la 7.30...hahahah lawak betul! x berkelip mata... huhuhu.

kalo tgh tgk iklan..kiter panggil pon dia buat dek je! huhuhu. kalo dgr azan plak..dia diam jer..xercakap pon...tgk je tv dgr azan.. skrg ni plak..dgr azan sambil tgn letak kat telinga...[gaye org azan tu] hahahah. sbr je lah imam mude ibu nie...

harith x tahan lapar!!! kalo tgh hari bagi dia makan lewat sikit, dia akan nangis..ter esak2... macam org sedih sgt!! hahahah. lapar la tu... pastu time dia lapar2 ni kan...xblh dgr bunyi blender..menggelabah dia tgk kat dapur..tgk ibu dia blend ape...hahahah [dia ingat ibu dia blend nasi dia..huhuh]

dia dah blh makan nasi biase...xpyh blend dah...tp kalo blend..dia mkn banyak! sbb tu ibu stil lagi blend nasi tuk dia...heheh


Harith kan..sgt baik dgn ayah dia... bespren 2 org tu.... kalo balik dari keje..time nak ambik dia kat umah atok dia... biler nampak je ibu n ayah..dia mesti g kat ayah dia dl... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ade sekali tu ibu nangis sbb dia g kat ayah dia...dia x pg kat ibu... sob2...sob2... sedih ibu...

apepon harith membesar dgn sehat & ceria... alhamdulillah....

harith ptg kek insyaAllah minggu nie... minggu lepas pg kawen auntie niza kat melaka... so minggu ni la insyaAllah...

-END-

4 comments:

Huda said...

alhamdulillah :) bijak harith now :)

Mask-roll said...

alhamdulillah..dah setahun..dah byk dia nak belajar....

Faryza said...

ohh tak bagi mama fariza kek pun...sob..sob..sob.. tarik balik hadiah.

Mask-roll said...

mama...blm ptg kek pon mama....asik x sempat manjang... ayah asik o.station jer... nanti kalo harith nak ptg...harith gtau mama k?