Saturday, May 21, 2011

-MODE = MEROYAN-



hello...sebelum kowang terus membaca post aku kali ni...aku nak remind kat sini sket...post ni x sesuai untuk tontonan mereka di bawah umor 12 thn...huhuhuh. post ni aku buat sbb tetiber nak juga luahkan perasaan ape yg terbuku di hati aku selepas aku bace blog my bff fiza a.k.a boyak pasal orang tua x sedar diri!!! [pepandai je aku tambah boyak...muahahhah]. orang ini sesungguhnya tiada pertalian darah dengan aku! bukan sekali keluarga aku! sebab dalam family aku mane ade orang tua kurang hajar macam ko!!!

kehadapan orang tua x sedar diri...[gambar di bawah]

hurm.... mane tak orang muda macam aku kurang hajar dengan orang tua macam ko! sebab ko yang kurang hajar dulu kat orang muda cam aku kan!!!! budus!!!

ko memang bermuke-muke... cakap tak serupa bikin!! kat aku ko cakap lain...baik je bunyi ko cakap... belakang aku!!! hohoho....xpe..aku suke care ko! ko ajar aku kan! ko trime lah padahnya! muahahahah [gelak setan sket!]

aku pelik ade lagi manusia zaman sekarang yang celik IT tapi KUNO macam ko!! ko stil amalkan lagi tikam menikam dari belakang ni kan??? hurmmm aku tau kenape ko buat macam tu... sebab ko tau...yang ko xkan kemana-mana dah....sampai matilah ko kat situ je kan??? sampai ko mampos kan!!! sampai ko ke kubur!! ko penah cakap pon.... aku sedar nape ko cakap camtu...sbb ko tau ko dah tua dah xleh nak kemana dah... sampai biler2 pon ko kat stage tu jer....kan??? padan muker ko! ko baru jer dengan jawatan tu dah macam ni erangai ko... kalo ko berjawatan tinggi aku xtau la... mau giler aku dibuatnya...

sume orang x kene kan...sume orang salah... ko je la yang betul!! ko je la yg perfect!!! perfectionist konon!!! weh...tgk la diir ko kat cermin!!! beli cermin besar sket...letak kat hall rumah ko!! pastu panggil anak beranak ko suruh dowang pon cermin2 kan diri dowang...[ itu pon kalo cermin tu muat!!! muahahahha bodoh!]

aku memang geram & seyes sakit hati dengan ko!! kalo aku ni jahat macam ko..aku dah sampaikan ape yang ko cakap kat aku pasal orang lain!!! tapi aku budak muda yang x bodoh!! bukan orang tua bodoh macam ko!!! bodoh x boleh diajar...pandai x boleh diikut!! ko la orang tua sengal!!!

selame 3 tahun ni aku raspek ko as orang paling tua, paling lama kat situ... aku layan je ko ckp ape... aku pon byk dah berbudi dgn ko! sbb bagi aku elok belajar & amik pengalamn dari orang tua macam ko! mak ayah aku pon cakap elok! tp biler aku tau perangai ko cam S_N_A_ macam tu!! mmg aku x raspek terus dgn ko!!! aku benci giler tgk muker ko!!! bangang!!!

huh~~~ penat dah aku maki hamun ko kat sini... bende ni pon dah lame jadi... tapi aku amik mase tenangkan diri aku dulu...skrg biler aku dah tenang..aku luahkan kat sini & orang2 tertentu jer...orang2 yg mmg aku boleh percaya & orang2 yang selalu ko ngumpat! ko kata itu & ini... aku tau nape ko x suke dowang.... sebab dowang & family dah la muda!!! LEBIH BERJAYA DARI KO!!! KAN?? SBB TU KO JELES!!!


dari orang muda macam aku


-END-


2 comments:

adlin linda said...

sapelah yang ko marah sgt ni mas..setahu akak minggu lepas ada gak orang2 yang bengang dgn org yg bangang kat tmpt kita ni. apsalah dorang ni pangkat je tinggi, tp IQ rendah...(geleng kepala geleng kepala)

Mask-roll said...

kak linda...hurmmm tula psl kak.... tu pangkat tgi... ni pangkat bese2 pon poyo!