Thursday, March 17, 2011

Lagu Kegilaan Aku!!!

aku sangat minat Ziana Zain, Anuar Zain & Maher Zain...[erkk...teteiber!!!]


before MERONG ditayangkan lagi... aku sgt suke OST dia.... AARRGGHHHH!!! abg anuar ku...skandel aku seumur hidup! hahahah.



kongsi sikit jer lagu nie...:p


biler dah ditayangkan nie..lg la giler aku suke!!!! selalu kluar OST ni kat TV..radio..n aku dah donlod pon!

infact..aku dah beli dah caller ringtone dia..hahah. so sape2 nak dgr lagu nie..boleh kol aku...wakakakak [aku angkat kol korang...trus lgu tu stop! hahaha]

kalo nak download sedetik lebih ni..klik kat sini

lirik lagu nie...

Setiap nafas yang dihembus,Setiap degupan jantung, Aku selalu memikirkanmu,Dalam sedar dibuai angan, Dalam tidur dan khayalan,Aku selalu memikirkanmu Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang, Barulah terasa ku bernyawa, Kasihku…ku amat mencintai kamu, Kerana kau beri erti hidup, Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya, Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan, Ku bersyukur adanya kamu, Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia, Asal masih adanya kamu..

aku dedicated this song to:
1. My Parents
2. Husband
3. My son opcoz!
4. My family members!! all of u... [2/4 ni kiter ade family gathering...jgn x dtg tau! adik dah sewa banglo tuuuu huhuhuh...]
5. My Beloved Friends!!! [all of u guys...]

"Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang, Barulah terasa ku bernyawa" <---- Very2 beautiful words i ever heard...

-Mode Jiwang ;p-

2 comments:

Huda said...

wah..layankan saja :) sedap lagu ni..

Mask-roll said...

hahah..yeah...layannnnnnnnn