Tuesday, July 14, 2009

Perasmian MKM Wilayah Timur @ Bera....

kami sempat bergambar

Last sunday i went to Pahang..urusan kerja sume....if it's not...i will never ever steps there..... Giler bapak HULU.....muahahha. [jahat aku], bukan ape...on the way nak kesana mmg HULU.... but once u there...hurmmm...it's quiet nice.... tempat nye jauh dari kesibukan kota [wah ayat! cam sasterawan negara....xpon sawan negara...muahahah] . tp honestly aku x blh la hidup kat sane....muahahahaha

Actually i'm not really well during that day [still got flu and a bit fever]...but i try to put all my strength [nama pon arahan kan..."SAYA YANG MENURUT PERINTAH"].

dari sane bertolak pukul 9 pg kat MKM ni....naik bas MKM yg GILER BEST TU!! senasib dgn aku ialah KAK IRA [and some other staff lg la..] so aku adelah partner kan...xdelah boring sgt nk buat perangai...hehehe.

depan admin bangunan belia @ Bera Pahang

lepas tu kami berjalan2 dekat tempat bangunan Belia Pahang...syg projek juta2.... tp x gune..patut la YB suh bkk caw kat sni...sbb nak utilize sume duit rakyat ni....hohohoh. but oklah kan..dr x berguna....huhuhuh


khusyuknya.................
pastu ade taklimat dr YB...biaselah..perutusan dia...and hasil nye..[tgk la gmbr atas ni..betape khusyuknye penjawat awam ni...wakakakak camne nk bg AKC thn dpn ni...hohohoho]

bertolak dr Bera pukul 6 ptg....sampai di MKM PJ kul 940 mlm! sok dah la kelas!!!!!!! ARRRGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hubby amik aku and kak ira pon aku ajak..[sian bdk ni...mak jauh..bapak jauh...laki jauh....hohohoh]. huby tlg anta dia....

sampai je umah....
.
.
.
.
Hubby : pandai B cari geng kan???
Me: geng ape??
Hubby :kawan2 opis B la...abg tgk sume senasib....sama size je.... cuem ade lebih skit..ade kurang dr B..tu jelah bezanya...
Me: Dalam hati aku....[sengal tul! mls nk lyn!]...mane ade... kaknot kecik ape....
Hubby : kaknot je la...tp B, kak nora, kak ira..same jer.... [eeeerrrrkkkkk!!! pangggggggggg!!!!!!!!!]


~ akan ku buktikan...one day...[ayat dr form 4...waakakkkaakk]

-END-

2 comments:

Hafizah Mohamad said...

kawan ofis B sumer same size???

wakkakaka..

kawan ofis je kan??

kawan uniten x kan??

ahhahaha

kawan2 uniten mas sumer sumer sumer kiut3 miut!! ahahha

bluekk! panggggggggg!!

[larik sambil pakai kebaya ketat]

Mask-roll said...

waaaaaaa kiut??? kiut ke??? muahahahahm