Monday, May 4, 2009

CupCakes?? Lecturer???

Hi everyone... just wanna share my new job with u... keje baru...but at same orga... i'm still @ MKM...(maktab kerjasama malaysia) ni..but just change from management to academic...and profession aku pon bertukar and beralih arah ke academician....as an IT trainer officer here or Lecturer...[kat sini pegawai latihan tu lecturer la].

i'm not aspect to move as earlier as now..but i have to report as lecturer starting from today 4/5/2009. so terpaksa la....

1st day ni xde ape lg..aku under study 1 month..pastu start mengajar kot. but for now..we are busy to handle seminar..ade q seminar under pusat kami ni..so my big bos suh aku tgk2 kan seminar ni..if there anything need to do...aku kene tlg la skit..kan?? dahla xde keje lg..wakakak

cupcakes for hunny bunny hubby

second topic aku pasal bufday hubby...hehehe. [bufday on 24/4] tp aku sambut lewat skit..sbb bz kan...xkan nk sambut hari tu jgk..hehehe [mase aku bwk balik ni hubby cam majuk la..aku terkasar ckp skit..skali dia bkk freezer tgk ade cupcakes tuk dia...tetibe dia ckp.."tuk abg ke B??? tetibe abg terharu...."] wakakkaka. suke aku..x jd hubby nk ngajuk lame2..heheh. bkn sambut ape pon..aku belikan dia cupcakes je...[tempah dgn opismate aku] aku order dgn design lg..wakkak [design jiwang!!! x blh blah!!!]
yang makan nye aku and dia je...pastu on sunday ade relatives dia nak dtg umah...aku pon apelg.. ajak la dowang lunch kat umah aku..so menu aku ape lg..yg aku expert la...

1. tomyam ayam
2. ikan sardin goreng sambal
3. telur goreng
4. sayur campur
5 sayur ape ntah...tp aku grg dgn telur n letak tepung jagung skit..wah..sedap2... sayur tu sehelai2 masak dia..xpyh ptg..dia mcm sayur sawi... baby sawi kot..muahahahha

dowang mkn smp menjilat kaki...hbs nasi seperiuk..agak byk jgk aku msk.. hhehehh.. suke sekali sekala mcm ni..sedare dtg mkn2...hehehe [dahla rumah aku chomel je... mcm ikan sardin bak kata boyak..muahahah]. aku x amik gmbr la lauk2 yg aku msk...hehehe. kalo x..leh share..bg kowang terliur..hehe

aktiviti aku petang jumaat ialah beridah...wakakkak
aku main badminton kat tasek cempaka...hubby main layang2...heheh.. tgi layang2 hubby naik..sayup2 mata memandang.. aku pg dgn family angah aku...anak2 dia dah besar2...dgn aku n hubby mcm kwn2 je..tula best tuh...

~~sebeanrnye ari jumaat nk g waterfall dgn member2 hubby..tp spoil sbb ade yg beriya nk pg tu xjd plak..sengal!!!!!!!!~~

sabtu plak aku kuar dgn boyak n siblings..huhuhu [sibuk je nk ngikut] boyak beli rantai tuk adik dia..buffday apip... [happy buffday pip...~~in advance..heheheh]. ko ni boyak....belilah bende lain..rusak akidah adik ko...muahahahh. belilah sejadah ke..baju melayu ke...muahahaha

ahad ptg plak aku tlg angah pg kemas kedai dia...dia nak bukak cafe ala2 restoran..bakery..sume ade la... angah dpt kedai kat bangi seksyen 1...tmpt tu dl mati..tp lepas ni dowan gnk baut pelancaran besar-besaran...so maybe nnt adelah rezki angah... so cuti 3 hari mcm x cuti..


-END-

2 comments:

Hafizah Mohamad said...

sejadah?? [kt umah dh berlambak]

baju melayu?? [bukan tuk raye ke?]

wakkaka.. lagipun, aku kan beshhh, kena la kasik hadiah yg sempoi lagi menarik.. wakakak

------------------------

mas, cupcake tu kalu aku wat lg cantik kot.. wakakka.. slumbernye nk kutuk hasil kreatif org..

Mask-roll said...

wakakakk yeke boyak?? muahaha aku pon leh buat...saje mls je...muahaahah. tp aku buat gune yg segera tu la...lg sedap...wakakakk. ko pandai buat ke??? nnt aku tempah la kat ko...muahahah