Tuesday, January 6, 2009

some sad stories...

LONELY HEART.....~~~

Why do i feel so lonely?? hurm... this is about my personal life.... actually bende ni dah lama aku rase..but i don't want to talk or discuss about it always, because it's just make me feel so deep in stress!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
actually i feel so lonely...since I'm married...I'm not saying that I'm not happy with this marriage...it's just because of time....i don't have so much time to spend together with my husband... seems he is so busy from the 1st day of our marriage... kadang2 aku rase mcm nak mengamuk.... but when i try to talk to him about this to discuss and tell him my feeling... he'll give me so many unacceptable reason... kadang2 aku rase dia mcm sibuk sgt dgn kwn2...even mmg dia buat tu berbaloi.... tp xde mase sgt dgn wife sndr...xkan smp mcm tu?? we have 24 hours in a day... and aku rase mase aku dgn hubby just not more than 8 hours.... mcm mlm td.. he just come home around 9pm..on that time..sume dah siap..aku dah masak, just waiting for him to come back home and have dinner together, most come to worse kami pernah dinner pukul 11 lebih.. tu bkn dinner tu...tu dah SUPPER namanye....
.
.
.
.
.
maybe for certain women they don't care at all if their husband balik lewat..maybe ade yg kata "lagi bagus!" but aku br kawen 4 bulan bkn 4 thn..bkn jugak 40 thn... blh ke aku terime bende ni.... kadang2 something happen to me @ office pon dia xtau...aku nak sgt cerita..but biler tgk dia busy giler and hand phone pon do not stop ringing aku dah jadi tawar hati nak cerita...lame2 bende yang penting and aku rase best tu aku x dpt kongsi dgn dia...and its gone with the wind... [nak cerita pon dah basi..dah x up to date lg...].
.
.
.
.
.
YOU LOOKING FOR TROUBLE!!!!

ni plak al kisah @ my office..... aku x tahan giler org memekak [what a chaos!! hiruk pikuk!! ko ingat ni pasar mlm ke???]....bos pon x mcm tu...aduh!!! geram.... jgn la nk expose to other people that ypu are in trouble... mmg trouble maker betulla... aku nak je sound skali yg padat an sendat kat dia.. geram aku ni kang...naik gielr plak aku dibuatnye.. nak buat coding ape pon x blh dah kepale aku...she trying to show to all that she is hard working and give her full commitment to her job! TOLONG LA!!!.... ni zaman dah keje la..be matured la!!! AAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------

tiba saatnya kita saling bicara
tentang perasaan yang kian menyiksa
tentang rindu yang menggebu
tentang cinta yang tak terungkap


sudah terlalu lama kita berdiam
tenggelam dalam gelisah yang tak teredam
memenuhi mimpi-mimpimu malam kita


duhai cintaku, sayangku, lepaskanlah
perasaanmu, rindumu, seluruh cintamu
dan kini hanya ada aku dan dirimu
sesaat di keabadian


jika sang waktu kita hentikan
dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan
meleburkan semua batas
antara kau dan aku, kita

specially for Mr. Khairulanuar....

p/s:
special thanks to kak su for the truly meaningful song....


---------------------------------------------------------------------------------------------

-END-

No comments: