Thursday, January 8, 2009

Linux Training....


Dr smlm smp jumat ni and continue to the next Friday aku kene join training linux kat pat keje ni je... napela buat coarse kat sni....cube la buat kat luar...hotel ke...tmpt lain ke...asalkan kur dr kaw ofis ni...ni x...adeh...belanja berhemah btul!...tp function lain yg ebsar2..xde plak buat kat sni....mende la..

at the beginning aku n kak ira really enjoy enjoy to attend this course , since the instructor really nice and ajar kitowang smp paham [sambil tahan dengan perangan pakcik2 and kakak2 kat sni]...tp lame2 aku sndr yg kompius and pening.... dahla byk command kene ingat...aku bab menghafal2 ni dah fail! huhuhuhuh. tp i tried my best to follow all the things teach by En Latif [our instructor]. Dia ni mmg terror r...[kalo x..xkan jd freelancer and instructor linux kan???]. tp hari ni...aku lost giler and xde mood sgt..[maybe because of aku sleepy or ntah2 mood aku tercicir kat federal hiway kot...wakakak].


ngantuk giler cause mlm tadi tido lewat...[bergayut dgn my mom in law, tanye kabar dia sume have women chitchat skit]. Mama nk dtg sni...nk tdo umah anak dia...[mama pesan mintak aku beli tiket fligh on9...dia xde mase nk beli...tp duit dahla sengkek ni..masuk umah sume..adeh2...mmg la mama byr balik...tp bln 3 la time dia dtg sni..huhuh] .
mama demand...xnak naik airasia..huhuhuh

smlm on the way back home aku singgah Cavenzi kat balakong tu...[kebetulan mmg lalu situ pon hari2]. usha dining table yg aku nk...tanye abg dia ckp ok...but bila mama kol ckp nk dtg sni n suh belikan tiket...trs x jd....so xde meja mkn umah aku lg bln ni....huhhuh. maybe next month... xpon next2 month....x pon next year...wakakakak



-END-

No comments: