Thursday, December 2, 2010

Thel Legend Water Chalets....

just to update...

hari selase lepas aku g PD...bkn bercuti yer..bekerja... alang2 menyeluk pekasam & sambil menyelam minum air [pepatah baru]..aku bwk uda & family... [blh la dia jage harith skali]...

aku ajak EX BF...tp dia ckp dia dah xde cuti...kalo blh dtg dia dtg..kalo x...xdelah..
aku pon x kisah la...xmo pakse2...

tp akhirnya mlm tu EXBF dtg gak..huhuhu. xpela..bilik dia ade 2 bed..1 king..1queen..nice la..


BE berjalan dgn lancar..[xde plak gambar BE....ade kat kamera kak nor...dlm hp pon aku leh x tpk nk amik gmbr..sabar je lah..]. peserta sampai 226 tu... alhamdulillah...ni semua berkat doa bos kat MEKAH kot...

ayah n harith terjun pool...



lepas2 ni..kalo ade event yg lain..bwk la plak kakak2 ku yg lain...br adil kan?? hahahah

walaupon kejap2 ibu ade...tp ibu happy sbb x tglkan harith..kalo x..sure ibu teringat kan dia....

13-15 ni ibu kene g alor setar..huhuhu tgl harith jgk..sedih... syg anak ibu!

-END-

No comments: