Monday, December 21, 2009

Salam awal muharram...

jumaat lepas is awal muharram... aku rase x lambat lagi untuk aku mengucapkan 'Salam Awal Muharram' pada kawan2 sume....

doa tuk kiter same2 kongsi...alhamdulillah aku sempat bace doa nie even sibuk tgk bola...ngeeeee~~~

khamis lepas berkobar2 to going home...sebab ape ek?? sebab nk tgk live bola sepak...final Malaysia vs Vietnam...ngah ngah ngah... aku and uda yang sejak azali minat bola ni [influence by ayah] lebih dari hubby masing2...hubby masing2 rilek jer..huby aku lg la..siap x balik keje lg... wakakakak.... so aku tgk la dgn uda n my BIL... tp xper..berbaloi-baloi...heheheh

harimau muda malaysia... [sbb dah mng jer puji nie..kalo kalah...xtau la...ngah ngah ngah]

jumat n sabtu plak..ade kenduri kawen blakang umah umi...our neighbour..aku dtg kejap2 tlg2 n tunjuk muker...well..umi ckp "ko xyah buat keje sgt..tunjuk2 muker jer..." bkn alasan... aku kan pregnant...ngah ngah ngah...

sabtu ptg tu plak...dayah kol...ajak aku kluar..katanya nk blanja mkn... kitowang g midval... sori yer dayah..akud ah kenyang..but atleast ko dpt blanjer aku ABC kat chicken rice tu and Ice cream kan?? ape name kadai tu ek?? aku dha luper....hohohoho. lepas tu kami lepak kat McD bangi...waiting for hubby to fetch me up... lame x jmp dayah..since rayer haritu... dah lawa kawan aku..makin kurus...saham plak makin naik..ngah ngah ngah... xpe2..enjoy ur life!. Btw..thanks temankan aku pg manjaku baby center...ngah ngah ngah....

ahad nye plak..going to JJ [my faveret shoping complex] pg beli baju skit...[baju maternity] pastu shoping tuk abg skit...abg nk bli t-shirt n so on...

-End-

2 comments:

Hafizah Mohamad said...

Malaysiaa menangggg!!! yeahh!!

Mask-roll said...

yeeeeeeeeehhhhhhaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!