Thursday, March 20, 2008

KEJE GOMEN!

lupa lak nk tulis kat dear diary ni...aku dpt surat temuduga gomen... temuduga baru..blm kompem dpt pon..tp aku bangga la jgk even interview..heheh yelah..gomen ni kan dah shortlisted..so aku tergolong dlm shortlisted dowang tu..heheh

yang sengal nye...aku ade exam hari aku kene interview tu...aduh...cam taik je..benci aku...tp exam aku ptg..interview pg..insyaAllah aku larikan jgk diri ke sana.. panggilan dari kementerian pembangunan usahawan dan koperasi...hurm...tgkla...
if ade rezki alhamdulillah...if not....mgkn ade hikmah....

mgu dpn dah exam.... paper aku berderet la jgk..ade skali kene 2 paper 1 hari..sengal...tp ni la last exam aku..pasni..dah xde dah exam tuk degree la..insyaAllah kalo aku xde repeat ape2....harap2 la...jgn last2 ni wat sengal plak..heheheh


ni jadual exam aku...huhuhuh. xsbr aku nk hbs kan...

No comments: