Saturday, March 1, 2008

B0wl!ing Tournement 2008


this is da last bowling tournement that i've attend...pasni dah x dpt kot..dah hbs la katakan...xde dah kat unite..if bs projek pon..aku mesti keje...hurm..sedih2...heheh

mase selection for top 15..aku dpt no 2..hurm..konon2.... tapi yg best markah same dgn org yg no 1...sbb nama dia letter H je...aku M...so dptla lawan next day...kunun....

pastu next day nye...kaki aku sakit giler..markah teruk2....dah smlm 4 game..last day ni 6 game!!! gile la malaysia!!

aku masuk dgn sarah..nasib sarah ade...kalo x...xde geng akak...heheh rupanya dak IT pempuan aku n sarah je....mendela... tp yg best...sarah no 1....heheh nak skit keropok....tp mesti tini dah hbskan ni.... kalo nk tau..tini jd coach terjun n pembei semangat kat kami...heheheh tini....tini....


nila dia gmbr kenangan bowling kami....xtau la bile lg leh main same2 camni...heheh

No comments: