Friday, April 23, 2010

ahhhhhhhhhhhh..........legaaaaaaaaa

kelas aku dah hbs!! hehhehehe... so blh la aku nk bersiap tuk wat preparation terakhir baby!! heheeh..suke2... lepas sesak aku! just 3/5 nie ade kelas 2 jam... ala..2 jam jer..aku ddk..membebel skit..dah la kan?? ngah3...

so..ape lg... cari sale la kan..heheh
pengguna bijak...faedahnye byk!!!!!!....hehehe


camne dgn progress baby??

last 3 weeks aku g cek.. tetibe doc bgatu yg due aku berubah lg... [ikut progress baby] so kali nie doc aspect aku due 14/5...wahhhh giler awal hampir 2 mgu lebih dr due asal... [aku suke gak..tp berderau gak darah biler dgr due dah makin awal nie...]. tgk baby nye position..alhamdulillah... semua ok doc ckp..[harap ok lah sume nnt...amin..doakan aku yer kwn2..]

lepas tu..saturday lps aku g cek lg... kali nie doc ckp due aku 22 plak... hohoho.. so kesimpulannye.. due aku still changing la till now... x kesah la biler..janji sume slamat.. amin.......
tgk kat mini ticker kat blog aku nie menakutkan la plak...
tgk la... brape hari je lg.. hohohoh tkt2..

kdg2 aku dah muler rase pressure kat area bwh abdomen aku makin kuat... n kdg2 tepi2 peha pon cam sengal2 skit.. time tu tkt giler... "aku dah nk beranak ke ni??" hohoho

lately plak..byk giler jemputan kawen yg aku dpt...aku xtau la dpt g ke x... insyaAllah yg dkt2 aku g...cume yg jauh la..cam paei or adik..room mate aku first sem dip dl... kawen 1 mei ni kat seremban.. [kalo aku x dpt dtg..aku doakan ko bahagia yer paie..]. kwn opis pon ade kawen..kawan uniten.. kawan sek men... sume kad korang dah smp kat umah aku... insyaAllah aku dtg yer.. [tp kalo aku x muncul..phm2 la yer]

Hubby...
pasal hubby nak citer ape ek.. oh.. hubby dah tkr keje.. setahun stgh je kat company previous nie.. now dia tkr keje... xmo yg ade outstation.. [yelah..sian aku n baby tau! asik kene tgl jer...]. tp yg pasti aku tau..hubby mcm xsuke environment pat keje previous dia.. [actually hubby aku mmg camtu.. dia kalo blh nk keje sndr...tp aku yg suh sbr je dl.. dah stabil skit nnt br la aku izinkan dia nk keje sndr...nk jd toke.. tgk la toke ape.. heheheh]. aku x kisah la..janji ade income tetap tuk hubby n hubby happy keje kat pat baru... sbb kalo dia x happy kat pat keje.. dia akan bwk balik umah.. dia akan jd moody..n aku pon x suke tgk dia moody.. Alhamdulillah jgk kat pat keje baru nie basic dia naik rm2rat from previous...oklah kan rm2rat... sape nk bg... lepas b nk shoping sbulan skali... ngah3...

oklah..tu je lah aku citer kat sni...nnt sambung lg...hehehe

-END-

6 comments:

Unknown said...

hehe..legaaaa..jgn lupe sms kang bile dh masuk sepital, n nak bersalin nnti sume bgtau tau! :)

Mask-roll said...

heeheh...insyaAllah... kwn2 aku aku sure msg la... hehehe

adlin linda said...

cmne mas. da bli ke brg2 pureen yg diidam2kan sgt tu. bapa rat abis? hehehe..

Mask-roll said...

haahha... blh la..tp biaselah sale ni kan... mmg la murah..thats y kiter rembat jer.. nasib dlm budget lg..kalo x... wat malu jer.. ngah3

adlin linda said...

apa lagi mas..brg2 yg da bli tu, meh la letak kat blog ni..best tau..nmpk menarik...

Mask-roll said...

hahah...tgk la kalo teringat nnt...