Wednesday, December 23, 2009

Salam Takziah buat Niza sekeluarga....


post ini khas buat kawanku niza dan family nye yg br jer lost their most important person..."her mom"...

sedih sgt biler dpt tau mak ko dah kembali ke RAHMATULLAH..... xdpt aku nk byg kan perasaan ko.... seriously aku xtau pon pasal nie b4 boyak msg aku.... [boyak msg awal..tp aku bz smlm...aku perasan msg dia pon dah nk pukul 3...maaf yer niza]. aku trus kol ko... x sanggup dgr sore ko....

sebagai kawan ape yg boleh aku ckp kan ialah SABAR... [aku tau ko kuat semangat..tgk ko pon aku tau...]

insyaAllah aku n athy [kalo ade sape2 nk join leh jer..] akan ke sane melawat ko n family [kalo xde aral...jumaat kami smp..]. athy pon kat kuantan... aku x sempat nak folow boyak, tinie and sarah g umah ko smlm... sori yer... syg ko!

aku doakan semoga roh IBUNDA tercinta ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman... amin~~

Al-Fatihah.............

teringat kenangan aku kol ko...tp mak ko angkat..aku ingat napela ssh sgt nk go through line ko..siap marah2 mak ko lg..last2 slh org...hehehe...harap ko dah smp kan mohon maaf aku kat mak ko dl...

-END-

No comments: